Ureshii&Yoroshiku Fansub versiyonunu seyrettiğimden bir kaç bölüm geriden takip etsem de Skip Beat! tüm harikalığıyla devam ediyor. Manga'daki komediyi, Kyoko'nun harikalığını, Ren'in ilk başlardaki gıcıklığını tam olarak verebilmişler. Heyecanla beklediğim o kadar çok sahne varki!! Ren ve Po'nun karşılaşması!! Kyoko'nun Ren'e gösterdiği muhteşem el hareketi sahnesi (bunu animede vericekler mi ya da nasıl bilmiyorum..XD).
Ureshii ve Yoroshiku'nun en son çıkardığı bölümler 5-6 ile heyecanımı biraz daha bastırarak OP ve ED sahnelerini daha dikkatli izledim. OP'i artık ayrı bir seviyorum.. Kyoko'nun "corn"u yakalamaya çalışması ve bütün o geçişler mangayı okuyanlar için bir anlam ifade ediyor. Ama neden hiç PO-chan yok?? Benim mi gözümden kaçtı yoksa..
Bu çay partili bölümlerde Ren, Kyoko'nun her ne kadar intikam almak için oyunculuğu kullanmasına sinirlense de aynı zamanda bunu yaparken ne kadar ciddi bir şekilde davrandığını görüp takdir etmeye başlıyor. Tabii bundan önce kucağına alıp taşıdığı sahneden bahsetmek istemiyorum {(>.<) kyaaa fangirl mode on!}. Kyoko'nun ilk oyunculuk deneyiminde bu tarz bir sahneyle karşılaşması "dekkai luckky desuuu!!" Ama yine aptal Shoutaro'nun sayesinde öğrendiği bir şeyle bunun üstesinden gelmek Kyoko-sama'yı biraz sinirlendiriyor. Kyoko-chan bileğini incittiği için yerde yatmış birilerinin gelmesini beklerken, Shoutaro'nun nasıl kendisini terk ettiğini ve küçükken annesinin onu bırakıp gidişini hatırlayıp kimsenin onun için gelmeyeceğini düşündüğünde az kalsın ağlayacaktım T_T.
Küçük bir spoiler:
Bekle Kyoko-chan süper bir "baba" ve harika bir "sevgiliye" sahip olacaksın.. çok az kaldı..
Maria-chan ise ayrı bir harika ve onun olduğu bölümlerin de apayrı güzel olacağına eminim. Maria-chan ve Kyoko'nun arkadaşlıkları (Her ikisinin de voodoo bebek yapma aşkı!! ve ailevi problemlerden kaynaklanan benzer düşünce yapıları) bundan sonraki bölümlerle başlayacak ama tek sorun Maria-chan Ren'i çok seviyor Kyoko-sama henüz intikam ve nefretden başka bir duygu tanımasa da bu ileride aralarında bir soruna yol açar mı bilemiyorum ve sanırım Başkan Lory'nin Kyoko ile bu kadar ilgili olmasının nedeni de Maria-chan'ın psikolojisini bildiğinden kaynaklanıyor. Bu yüzden Kyoko'yu anlayabiliyor. Mangada bile bu kadar ilerlediğimiz halde Kyoko'nun sadece annesiyle ilgili çok az şey biliyoruz babasından hiç söz edildiğini hatırlamıyorum.. Bu arada Başkan Lory demişken, onun cosplay hastalığı bile her bölümde güldürmeye yetiyor.
Kyoko ve Shoutaro'nun seiyuları gerçekten harika.. Marina Inoue Kyoko'nun inişli çıkışlı ruh halini iç seslerini elinden geldiğince yansıtabilmiş. Kyoko-sama'yı seslendirmek herkesin başarabileceği bir iş değil. Mamoru Miyano ise Shoutora'nun pislik, egoist, seksi tavrını çoookk güzel hissettiriyor, sağolsuunn nefret katsayımız her gördüğümüzde biraz daha artıyor sayesinde tebrik ediyorum. Good Job! (^_~)
Ahh ne yapsam bilemiyorum... Ureshii ve Yoroshiku ekibinin sublarını beklemek yerine Chihiro'nun kötü sublarını önceden seyredip sonra U&Y ekibininki çıktığında tekrar mı seyretsem!!! T_T Sanırım bundan sonra böyle yapıcam..