
Fushigi Yuugi'nin ilk kapanış şarkısı "Tokimeki No Doukasen'i" indirdim ve bilmem kaçıncı kez dinleyip Tamahome (>_____<) kyaaa yapıyorum; über-natsukashii~.. Yeni anketi sidebar'a ekledim oldukça uzun bir liste oldu.. Sanırım bir kaç eksik çıkacaktır.. Eğer değiştirebilirsem sonradan değiştirmeye çalışıcam. Birden fazla anime seçebilirsiniz.. Ben hemen oyumu kullanıp bir sürü animeyi seçtim bile (>__<). Anket sonuçlarını yazıp yeni sezonun anketine geçebilirim artık (^_^).. İlk 5'le başlayalım; Bir numarada Tsun-tsun-tsun-derem Taiga var.. 1) Toradora! "38" (bence de sonbahar sezonunda başlayan en eğlenceli seri..)
İkinci sırada ise Shoujo tarihinin en süper kızı Kyoko-sama ile
2) Skip Beat! "24" (Skip Beat! bir numaralı mangam animeye de harika bir şekilde uyarlanıyor!!)
3) Vampire Knight Guilty "22" (Zero'yu ..pardon..:p mangasını ne kadar sevsem de animeyi seyretmedim)
4) Hakushaku to Yousei~Earl and Fairy "17" (Bishie, bishie, bishie!!!)
5) Gundam00 Second Season "16" (Gundam00 ilk sezon kesinlikle 2008'in en iyilerindendi. 2. sezon da öyle güzel devam ediyor.)
Altıncı sırada birden fazla anime var;