Belki çizimlerden tanıyacaksınız ama ben yine de söyleyeyim, (Dazzle) Hatenkou Yuugi'nin mangakası Endo Minari'nin ürünü bu manga, Hatenkou Yuugi'den konu olarak oldukça farklı ve bu yüzden beni hayal kırıklığına da uğratmıştı (yine fantazi, sihir gibi bir ortam bekliyordum). Ama komedisiyle fena sayılmaz henüz sadece dört bölümü ingilizce olarak bulunuyor.
13 bölüm olarak düşünülen bu serinin hikayesi Kanako isminde erkeklere karşı fobisi olduğundan bir kız lisesine transfer olmasıyla başlıyor. Kanako'nun erkek fobisi o kadar ileri derecedeki eğer bir erkek ona dokunursa dokunulan yerde döküntüler çıkarmaya başlıyor. Transfer olduğu okul küçükken kaybettiği annesinin de babasıyla tanıştığı ve gerçek aşkı bulduğu yer bu nedenle Kanako da kendi gerçek aşkını (yuri partner tabiiki) bu okulda bulma hayalleriyle ilk defa okula ayak bastığında Maria isminde tam da onun tipi güzeller güzeli bir kızla tanışıyor.. Cennetteki annesine ne kadar mutlu olduğunu söylerken aslında bu güzel kızın kıyafet değiştirmiş sadistik bir erkek olduğunu öğreniyor.
Aslında başında hikayeyi yuri öğeleri olduğu ve Maria'nın ilk bölümlerde gördüğüm kadarıyla bir shoujo cross-dresser'ından oldukça uzak ciddi bir sadistik tip olduğunu düşünüyordum.. Ama ilerleyen bölümler daha bir romantik-komedi tarzında olacak tarzın yorumları görünce bu seriye bir şans vermeye karar verdim.
Major - メジャー 5th Season



Major serisiyle ilgili hiç bir geçmişim yok ve beyzbol animesi de beni pek ilgimi çekmediğinden passu diyorum. Ama takip edenlerine duyurulur Major 5th Season da Ocak ayında başlayacaklar arasında!!
Maria-sama ga Miteru 4 - マリア様がみてる

Maria-sama ga Miteru 33 (evet 33) romanla devam eden bir Light Novel serisi ve Baka-Tsuki'de çeviriliyor. Hikayesi sadece kızlar için olan Lillian Katolik okulunun öğrencileri etrafına geçiyor. Bu serinin 4. sezonunu seyredecekler zaten konuyu benden daha iyi bildiklerinden daha fazla açıklama yapmak istemiyorum. Belki ranobe'sini okuduktan sonra seriyle ilgili daha genel bir post yazarım (^_^).
Minami-ke Okaeri - みなみけ おかえり

Minami-ke'nin ilk sezonunu büyük bir keyifle seyretmiş ve "kono-bakayorou!" Chiaki-chan!'ı çok sevsem de ikinci sezonda istediğim tadı alamadım T_T. Bu nedenle üçüncü sezonu da seyretmeyi düşünmüyorum.