1 Ocak 2009 Perşembe

Anime Tarzı Yeni Yıl Mesajları =__=


{Bu takvimin kaliteli scanlation versiyonunu arıyorum (`_`) bulursam download linkini eklicem (>__<)}



Yeni yıla gireceğimizi tamamen unutmuş ve iki gündür kendimi tamamen Katekyouishi Hitman Reborn! ile Dino-san ve Hibari-sama'ya kaptırmışken (65. bölümle Varia arc'ını bitirmiş bulunuyorum.
Reborn'u zaten mangasından takip ediyordum ve çok seviyordum ama 200'lü bölümlerdeki mangayı okurken animeyle manganın ilk bölümlerini tekrar hatırlamak ayrı bir zevkli oluyor.) bugün biraz anime tarzı yeni yıl kutlaması yapayım bari.. Hmm bu arada demek oluyorki yeni yıla bishie dolu bi anime seyrederek girdim -> yani bu yıl bishie'lerle dolu olucak? Sonuç olarak hikikomori olmanın bir adım gerisindeyim? :p Üstüne üstlük bugünün de tatil olduğunu unutup dışarı çıkma gafletinde bulundum T_T; 1 saat otoparkta dön dolaş en sonunda yer olmadığı için bir kenara park et, kasa kuyruğunda 1 saat bekle, pasta alma hayaliyle çıkıp hiç bir yerde pasta kalmadığı için eve eli boş dön T_T zetsuboushita!!!

"Oppai Mousepad"

Bu arada kuyrukta beklerken T-box ürünleri arasında, manyak adam Danny Choo'da çok gördüğüm "dolgun göğüslü" mousepadlerden gördüm :lol: İki tane anime kızı gördüm aralarında ama herhangi bir animeye aitler mi bilmiyorum, sanmıyorum. Yine de Danny Choo'nunkiler gibi güzel olmasalar da arkadaşım bunu da alırsam bana tam bir "sapık" damgası vuracağını söyleyerek tehdit etti. Zaten bir kız olarak ne yapıyım ama arayanlar ve kullanmaya cesareti :lol: (anneden terlik yiyebilirsiniz:p) olanlar varsa T-box'larda bulabilirsiniz (^_~).

Danny Choo "oppai mousepad" demişti bunlar için; "oppai" büyük demek iri göğüslü karakterlere oppai deniyor (>_>). Ben Shana tarzı istiyorum çok yüksek olmasın (>o<). Danny Choo'nun koleksiyonu...



Çin Zodyağına göre Öküz yılına girildiğinden genelde bütün görsellerde bir öküz görebilirsiniz.

Gainax - Gurren Lagann ekibinden Imaishi Hiroyuki (Gurren Lagann (TV) : Director, Storyboard (Ep 1, 8, 27), Episode Director (Ep 27), Episode Title Font Design (Ep 1-8), Eyecatch Illustration (Ep 1)); "Happy New Year, Please enjot the second film"


Nishigori Atsushi (Gurren Lagann (TV) : Character Design, Animation director (Ep 1, 8, 17, 27), Eyecatch Illustration (Ep 8, 11, 17), Key Animation (Ep 27)); Burda da sanırım şöyle bir şey diyor, "Happy new year! Gurren Lagann'a bu seneye kadar destek olduğunuz için teşekkürler. Lütfen daha fazlasını beklemeye devam edin. Bu yıl da GANBARIMASU!" demişler..



Mobile Suit Gundam Seed;


Studio Ghibli'nin blogundan



Ghibli Museum'dan



Gurren Lagann

Şimon, Kamina Aniki, Yoko, Nia-chan'lı wallpaper yeni yıl kartları yayımladı.



Vee Japonya'nın geleneksel animesi Doraemon'dan (hemen her mangada "help me doraemon" şeklinde dalgası geçen efsanevi animeden bahsediyorum, the tyrant who falls in love'ı okuyanlar da bilir :lol:)



Typemoon;



Spice and Wolf hem ikinci bir sezon daha olacağının haberini hem de bir yeni yıl kartını yayımladı. İkinci sezonda yeni karakter tasarımcısı ve yeni bir anime stüdyosuyla çalışılıcak ve kartta bu yeni ekibe ait..



Sakamoto Maaya da bu sene Maccross Frontier ile ve sonradan Kurogane no Linebarrel'in belki de tek iyi yanı olan kapanış şarkısı Ame ga Furu ile otakuları mutlu etmişti. Bu da onun websitesinden yeni yıl tebriği..



Bu da sevgili Sebastian'ım ve şirin Ciel'imin mangakası Yana Toboso'dan.. Sebastian ne gibi dilekler sunmuş bilemiyorum ('·_·`)..



Yakında yeni OVA'sı gelicek olan Akane iro ni Somaru Saka'nın şirketi Feng'den;



Hana-Kimi'nin mangakası Hisayo Nakajo'nun Ocak ayı wallpaper'ı Izumi & Mizuki (>__<);

Shin Koihime + Muso



4 yorum:

  1. Şu yazıyı okuyunca canım nasıl da figür çekti anlatamam =) Uzun süredir yazılarını göremiyorduk iyi oldu böyle dolu dolu bir yazı yayınlaman.
    Şu oppai mousepade takıldım biraz :P Danny Choo'nun resimlerini görünce de güldükçe gülesim geldi, neler yapmış öyle =)
    Neyse, diyeceğim odur ki, 2009 yılı resmen bereketli başladı animeler açısından-benim için en azından-bu sene de seni takip etmeye devam ediyoruz ve çok büyük yenilikler bekliyoruz =) Biraz geç olacak ama yine de yeni yılını kutluyorum...

    YanıtlaSil
  2. Shin-chan sana da iyi seneler!! >__< Ya figure of of Taiga'nın figure'ünü istiyorum, Reborn'dan Colonello'nun istiyorum.. Mümkünse gokudera ve hibari-sama'nın istiyorum.. Bu kargo fiyatları, yükselen kurlar.. T_T zetsuboushita!! T_T

    Danny Choo en manyak ve en cool otaku gözümde :lol: hastayım adama bu kadar rahat ve açıktan otakuluk yapıyor. Ve kendisinin figure koleksiyonunu her gördüğümde bir o kadar da kıskançlıktan nefret edesim geliyor T_T.

    YanıtlaSil
  3. Aynı anda 5-6 tane figür getirtsek bir indirim yaparlar mı acep =) Merak ediyorum... Biraz daha beklesek de alsak iyi olur ama, kriz figürleri de vurdu ^^'.
    O değil de benim yaşım hâlâ tutmuyor, nasıl bakabildim o mousepad'e =)

    YanıtlaSil
  4. Kriz figürleri çok fena vurdu cidden bir de light novel'ları (`_`")..

    ebay'deki bazı mağazalar öyle bir şey uyguluyor aynı yere gönderilmesi lazım ama ^_^.. eğer bir kaç yüz doları gözden çıkardıysan bi kaç tane alabilirsin:P

    Shin-chan onlar gerçek diil 2D bişi olmaz :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

Anime (103) shounen (58) Komedi (33) Manga (29) dram (28) aksiyon (26) Slice of Life (23) doğaüstü (18) Bleach (16) Haber (16) shoujo (16) düşlem (13) gizem (13) Nichijou (11) Seinen (10) macera (10) korku (9) Kyoto Animation (8) Zombie Loan (8) Light Novel (7) Müzik (7) OST (7) bilim kurgu (6) kış 2012 (5) Binchou-tan (4) Harem (4) Kyou Kara Maoh (4) Natsume Yuujinchou (4) ToraDora (4) froth-bite (4) mecha (4) Ecchi (3) Puella Magi Madoka Magica (3) Shakugan no Shana II (3) Tarihi (3) hayao miyazaki (3) mahou shoujo (3) Baka to Test (2) Danshi Koukousei no Nichijou (2) Fangirling (2) Ika Musume (2) Kurenai (2) Kurogane no Linebarrel (2) Maria+Holic (2) OVA (2) Shugo Chara (2) Skip Beat (2) Takvim (2) Tegami Bachi (2) Toshokan Sensou (2) bishounen (2) ef - a tale of memories (2) isao takahata (2) psikolojik (2) rinne no lagrange (2) studio ghibli (2) AAA (1) Adarushan no Hanayome (1) Akagami no Shirayuki Hime (1) Akikan (1) Akuma to Dolce (1) Allison to Lillia (1) Anket (1) Ashita no Yoichi (1) Azumanga Daioh (1) Baby Princess (1) Birdy the Mighty (1) Bokura Wa Itsumo (1) Chi's Sweet Home (1) Double Arts (1) Eensy Weensy Monster (1) Freedom (1) Fullmetal Alchemist (1) Genji Monogatari Sennenki (1) Genshiken (1) Gosick (1) Hakushaku to Yousei (1) Hana to Akuma (1) Hetalia Axis Powers (1) Hidamari Sketch (1) Honey Hunt (1) Hoshi wa Utau (1) Inuyasha (1) Itazura na Kiss (1) Junk Town (1) Kamisama Dolls (1) Kemono no Souja Erin (1) Kigeki (1) Kiniro no Corda (1) Koibana Koiseyo Hanabi (1) Konnichiwa Anne (1) Koukaku no Regios (1) Kurokami (1) Kuroshitsuji (1) Kyou Koi wo Hajimemasu (1) Kyousogiga (1) Last Exile (1) Lovely Complex (1) Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto - Natsu no Sora (1) Maria-sama ga Miteru (1) Muv-Luv (1) Nodame Cantabile (1) Number (1) Nurarihyon no Mago (1) OAV (1) ONA (1) Otoyomegatari (1) Planetes (1) Psyren (1) RideBack (1) Romantik (1) Sangatsu no Lion (1) Sekai Meisaku Gekijou (1) Sekirei (1) Shout (1) Shuhei Kita (1) Sket Dance (1) Soul Eater (1) Sousei no Aquarion (1) Special A (1) Stranger - Mukou Hadan (1) Viper's Creed (1) Wallpaper (1) White Album (1) Z-Mazinger (1) Zettai Heiwa Daisakusen (1) a channel (1) ame to shoujo to watashi no tegami (1) anemone (1) aniplex (1) another (1) arete hime (1) askeri (1) detective conan (1) figür (1) flcl (1) fruits basket (1) fumiko no kokuhaku (1) fushigi yuugi (1) gainax (1) ghibli müzesi (1) goro miyazaki (1) hiiro no kakera (1) iblard jikan (1) inoue naohisa (1) inu x boku SS (1) japonya (1) josei (1) kill me baby (1) koisento (1) lucky star (1) mashiro no oto (1) mimi wo sumaseba (1) monster (1) neon genesis evangelion (1) out of sight (1) oyun (1) recorder to randoseru (1) sayonara zetsubou sensei (1) seiyuu (1) shaft (1) shitsuren chocolatier (1) sinema (1) smut (1) sora no woto (1) the pillows (1) tokyo (1) tokyo marble chocolate (1) un-go (1) vinland saga (1) watashi ni xx shinasai (1) yamanade (1) yuki kajiura (1) zero no tsukaima (1)